Vanuit uw land kunnen geen nieuwe bestellingen worden geplaatst. United States

Wat te doen bij annuleren of retourneren?

Annuleren                                                                                                                        Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Toner Webshop reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger). 
 
Retourneren/afkoelperiode
U heeft een afkoelingsperiode van 7 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden. Zie voor meer informatie artikel 8 van onze algemene voorwaarden.
 
Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Toner Webshop zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
 
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Toner Webshop kenbaar te worden gemaakt. Hiervoor dient u onder uw account een retourzending aan te vragen, eens goedgekeurd kunt u het product toesturen. (Denk aan voldoende frankering en Track & Trace om misverstanden te vermijden. Ongefrankeerde of onaangemelde zendingen worden niet aangenomen!)

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Toner Webshop heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

Retourneren omwille van nieuwe frankeermachine en/of ander model en/of ander merk frankeermachine, 

U heeft een nieuwe frankeermachine en/of aan ander merk/type frankeermachine?

Indien de originele verpakking ongeopend is kunnen wij de oude cartridge inwisselen voor een nieuwe cartridge waarbij een eventuele prijsverhoging in rekening zal worden gebracht. Verzendkosten van en naar Frankeershop / Tonerwebshop / Belgapost worden in rekening gebracht.

* Omruilen kan enkel na schrijftelijke bevestiging van Frankeershop / Tonerwebshop / Belgapost

* Maximaal 1 cartridge kan omgeruild worden

* Cartridge moet ons toegestuurd worden met Track&Trace

* Enkel een cartridge die in de laatste 6 maanden werd aangekocht komt in aanmerking voor omwisseling met uitzondering van:

   K780001 (DM50/55 rode inktkleur) > deze wordt niet teruggenomen

   793-5 (DM100 serie rode inktkleur) > deze wordt niet teruggenomen

  Cartridges die werden aangekocht langer dan 6 maanden geleden komen niet in aanmerking voor omwisseling

Cartridges worden nooit teruggenomen of omgewisseld wanneer u geen frankeermachine meer heeft!

 
Retouradres:


Frankeershop

Ganzestraat 13

5527CA Hapert

Nederland