Vanuit uw land kunnen geen nieuwe bestellingen worden geplaatst. United States

Categorieën

informatie

Bestelproces


Hieronder vindt u informatie over:
-    Het bestelproces
-    De verzendkosten
-    De betaalmogelijkheden
-    Garantieregeling
-    De klachtenprocedure

Bestelproces en levering

Wanneer u voor het eerst een bestelling bij ons plaatst dient u zich te registreren. U wordt om uw contactgegevens gevraagd, deze gegevens gebruiken wij om de bestelling bij u te kunnen bezorgen (zie ook het privacy- beleid).
U kunt de status van uw bestelling op elk moment controleren door op mijn account rechtsboven op de site te klikken en in te loggen, hierna krijgt u links een nieuw blok te zien met account gegevens. Klik op Mijn Bestellingen. Hier vindt u een overzicht van al uw bestellingen waarin de status, de door u bestelde producten en het totaalbedrag van uw bestelling te zien is.
Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk verzonden.
Wanneer een product niet op voorraad is kunt u wel een bestelling plaatsen. Het product wordt geleverd zodra wij het binnen krijgen.

Verzendkosten

Bij bestellingen met een totaalwaarde van € 225,00 ex. btw (267,75 incl. btw) of meer, rekenen wij (binnen Nederland) geen verzendkosten.
Verzendkosten binnen Nederland: € 6,46 excl. btw ( 7,50 incl. btw.)
Verzendkosten naar België, Luxemburg en Duitsland: € 8,50.
Verzendkosten binnen de rest van Europa: Op dit moment leveren wij alleen naar: Nederland en Belgie.

Betaalmogelijkheden

Alle vermelde prijzen staan vermeld inclusief en exclusief BTW. U kunt gelijk in uw winkelwagen bekijken hoeveel de verzendkosten bedragen. Hier komen geen extra kosten meer bij, u weet dus meteen hoeveel u moet betalen.

U kunt op onze website op de volgende manieren betalen:



Daarnaast is het ook mogelijk te betalen via:

- Vooruitbetaling
- Betaling op rekening

- Online
- Rembours. (Extra rembours kosten € 10,00) LET OP, Bij Rembours vragen wij eerst om vooruitbetaling van de rembourskosten! (10,-)


Garantieregeling

Voor alle producten die u bij Frankeershop (Tonerwebshop) koopt geldt een garantietermijn van minimaal 1 jaar, tenzij anders is aangegeven.
Bij het ontvangen van een beschadigd product dient u binnen 8 dagen contact met ons op te nemen.
Wanneer het product niet aan uw verwachtingen voldoet, heeft u het recht om binnen 10 dagen retour te zenden.
Hiervoor dient u onder uw account een retourzending aan te vragen, eens goedgekeurd kunt u het product toesturen. (Denk aan voldoende frankering! Ongefrankeerde of onaangemelde zendingen worden niet aangenomen!
De kosten van het retour zenden komen op rekening van de koper.

Klachtenprocedure

Wanneer u ergens niet tevreden over bent, neemt u dan alstublieft contact met ons op. Wij zullen samen met u naar een passende oplossing zoeken. U kunt ons mailen, schrijven of bellen. Hieronder staan onze contactgegevens:

Frankeershop

Mors 11

7151MX Eibergen

Tel :    +31 (0) 852 010 686

klantenservice@tonerwebshop.nl


Wanneer u gebruikmaakt van de mail of een schriftelijke brief, zullen wij u binnen 2 dagen een antwoord sturen.